نوشته شده توسط : نسرین
جدا از رعایت بهداشت دهان و دندان، آنچه مصرف می کنید می تواند تاثیر مستقیم بر شرایط دندان ها داشته باشد.

سلامت دهان و دندان از اهمیت ویژه ای برای انسان برخوردار است زیرا بیماری های مرتبط با این بخش از بدن نه تنها می توانند دردناک و آزار دهنده باشند، بلکه می توانند سلامت کلی انسان را نیز تحت تاثیر قرار دهند.

به گزارش گروه سلامت عصر ایران به نقل از "اسپون یونیورسیتی"، جدا از رعایت بهداشت دهان و دندان، آنچه مصرف می کنید می تواند تاثیر مستقیم بر شرایط دندان ها داشته باشد. برای برخورداری از دندان هایی سالم می توانید مصرف برخی مواد غذایی و نوشیدنی ها را محدود کرده یا کنار بگذارید. در ادامه با برخی از آنها بیشتر آشنا می شویم.

یخ

برای حفظ سلامت دندان‌ها از این خوراکی‌ها پرهیز کنید

تکه های کوچک یخ هنگامی که در یک نوشیدنی ذوب می شوند و خنکی خود را به آن منتقل می کنند، بی ضرر هستند. اما جویدن یخ می تواند به دندان ها آسیب برساند. این کار حتی می تواند به شکستن دندان نیز منجر شود.



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
مرتضی نظری

در سال هایی که سپری شد، تقریبا محبوبیت، قداست یا به تعبیری "مقبولیت" خیلی چیزها در افکار عمومی با خدشه و آسیب روبه رو شد. دامنه رفتارهای غیرقابل تصور و دور از انتظار از خیلی افراد و شخصیت ها و نهادها در حوزه عمومی و در میان باورمندان و معتقدان آنها منتشر شد و بر اعتماد دوست‌داران یا همراهانشان لرزه انداخت. مثلا از اخباری درباره یک قاری قرآن گرفته تا فساد در بنیاد شهید. اما در این میان انتشار اخبار فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان آسیبی به مراتب بزرگتر به اعتماد مخاطبان ۸۰۰ هزار نفری آن وارد کرد. ۸۰۰ هزار نفر که با ۱۳ میلیون خانواده ایرانی به طور مستقیم در ارتباط اند!

 به عنوان معلمی کوچک، آثار شکننده ناشی از سرایتِ روانی این فساد را در خانواده شریف فرهنگیان می بینم و احساس کسی را دارم که سی و پنج سال با آبرو و شرافت در یک محل زندگی کرده ولی اعتیاد و مزاحمت های پسر خلافکار خانواده، اعتبار سی و پنج ساله این خانواده باشرافت را به شدت لکه دار کرده.

فساد صندوق ذخیره فرهنگیان چه آن بخش بزرگ که در دولت قبل رخ داده و چه بخش جدیدش که البته سراسر تاسف آور است، برند تعلیم و تربیت و همین اعتماد و محبوبیت را با گسل سختی مواجه کرده است.

گاهی فکر می کنم اگر وزیر بودم در انتصاب هایم قبل از آن که همگرایی مدیران را بسنجم و در رزومه آن ها سوابق دست پاکی و در عین حال میزان شجاعت تحولگرایی بدون حیف و میل منابع را بررسی کنم.



:: برچسب‌ها: صندوق ذخیره فرهنگیان،اعتماد، تلنگر ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

مردی در ایستگاه متروی میدان آزادی دست به خودکشی زد.
 
به گزارش ایلنا، مردی که به حریم ریلی متروی میدان آزادی ورود کرده بود اقدام به خودکشی کرد.
 
گروه‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شده‌اند ولی هنوز جزئیاتی از حادثه مشخص نشده است.
 
 سخنگوی اورژانس تهران در این‌باره به خبرنگار ایلنا گفت: نیروهای اورژانس ما به محل حادثه اعزام شده‌اند.
 
حسن عباسی متذکر شد: البته هنوز جزئیاتی از صحنه حادثه به ما گزارش نشده است.
 
طلاعیه متروی تهران درباره حادثه
 
شرکت بهره برداری مترو تهران در خصوص حادثه رخ داده در خط ۴ به اطلاع می‌رساند که حدود ساعت ۱۹ و ۵ دقیقه امروز مردی حدوداً ۴۵ ساله به دلیل ورود عامدانه و تجاوز به حریم ریلی در ایستگاه مترو میدان آزادی دچار حادثه شد. 
 
این فرد که از ناحیه پا دچار آسیب شده بود با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
 
به دلیل وقوع این حادثه، قطار در ایستگاه توقف داشت که پس از خروج فرد از حریم ریلی حرکت قطارها به حالت عادی بازگشت.
 


:: برچسب‌ها: متروی تهران، خودکشی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
«پيگيري من باعث شد وزير راحت اسم شادمهر را بیاورد. قبلا حتی اسمش را نمي‌آوردند. من دو، سه بار برنامه داشتم. قبلش مي‌گفتند اگر سؤالي شد اسمي از شادمهر نياورم. الان آن حساسيت برداشته شده. يك نفر آمده براي من كامنت گذاشته و بد و بيراه گفته كه اگر تو نمي‌توانستي شادمهر را بياوري چرا گفتي. اولا من كي گفتم؟ دوما مگر به اين راحتي‌هاست؟ سوما مگر يك دكمه است كه بزني بيايد.»
 
روزنامه تماشاگران امروز نوشت: «يك پست ناگهاني از شادمهر عقيلي، خواننده ايراني كه يك دهه قبل به لس‌آنجلس مهاجرت كرده، خبرساز شد. او كه همين سال قبل تلاش‌هاي زيادي کرد تا به ايران برگردد، نوشته بود: «به وكيلم گفتم، بعد از مرگم جنازه‌ام را بسوزانند و خاكسترم را به اقيانوس بريزند. لطفاً ديگر درباره برگشتم سوال نكنيد.» پستي كه باعث شد كامنت‌هاي انتقادي زيادي برايش نوشته شود و همان‌طور كه گفته بود، بعد از ۲۴ ساعت پستش را حذف كرد. 
 

داوود ناقور، دوست نزديك شادمهر كه سال قبل پيشقدم شده بود تا مشكل اين خواننده را حل كند، در گفت‌وگو با تماشاگران امروز مي‌گويد: «من مدت‌‌هاست با او حرف نزده‌ام اما فكر مي‌كنم اين يك واكنش احساسي است از اين كه مشكلش حل نشده. سال قبل من پيگير ماجرا شدم تا بعد از فضاي باز سياسي ايجاد شده، بتوانم او را برگردانم. حتي در ارشاد هم با چند نفر حرف زدم. گفتند بگذاريد خبر مي‌دهيم ولي اين قدر حاشيه درست كردند كه ماجرا منتفي شد.»



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

حمله كيهان به ناطق نوري: او از ظلم بزرگ بر هاشمی گفت بی‌آن که به ظلم بزرگ‌تر به ملت و نظام اشاره کند

 

کیهان نوشت:
 
افراطیون مدعی اصلاحات مشغول عملیات فریب با ناطق نوری هستند.
 
این طیف زمانی مقابل مجلس پنجم شعار می‌دادند «مجلس زوری نمی‌خوایم- ناطق نوری نمی‌خوایم». اما پس از فوت آقای هاشمی، چنین القا می‌کنند که مایلند وی را جای هاشمی بگذارند تا میان اعتدالیون و اصلاح‌طلبان و -جدا شده‌های اصولگرایی- شیخوخیت کند. این خط در طی روزهای اخیر از سوی روزنامه ایران مانند آرمان و بهار و اعتماد و شرق و... به عنوان محور مشترک القا شده است.
 
 
روزنامه‌هایی مانند آرمان و بهار همچنین  اظهار کردند که ناطق برای ریاست مجلس تشخیص مصلحت مناسب است، چرا که او مرید مرادش (هاشمی) است. روزنامه زنجیره‌ای بهار «بار مصلحت بر دوش شیخ نور» را به همراه عکس ناطق نوری تبدیل به تیتر اول خود کرد. این روزنامه همان روزنامه‌ای است که ولایت امیر مؤمنان(ع) را در روز قبل از عید غدیر زیر سؤال برده و توقیف شده بود. بهار همچنین 12 خرداد از قول زیباکلام تصریح کرده بود که اپوزیسیون،  هاشمی را برای مخالفت با حاکمیت می‌خواهد و هاشمی عمر نوح ندارد؛ بالاخره خواهد مرد و اگر همراهی نکند، حذف می‌شود و اپوزیسیون یک شخصیت دیگر را درون نظام پیدا می‌کند(!)


:: برچسب‌ها: ناطق نوری، زیباکلام، هاشمی، کیهان، شریعتمداری ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

گفت‌و‌گو با نرگس کلباسی، دختر 28 ساله‌ای که حتی موهایش را برای درست کردن کلاه‌گیس به دختر پنج ساله مبتلا به سرطان هدیه می‌دهد، آسان نیست. انگار سناریویی را که او «متهم به قتل غیرعمد یک کودک» می‌شود، یکی از کارگردان‌های سینمای «بالیوود» نوشته باشد؛ همان اندازه بی‌رحم، همان اندازه تصنعی و همان اندازه غیر قابل باور در جهنمی به نام رایاگادا.
 
روزنامه «ایران» می‌افزاید: نرگس فرزند پزشکی است که خودش از او با تعبیر «حسن آقا» یاد می‌کند. مردی که نزدیک‌ترین کسانش تا بعد از مرگش متوجه نشدند او برای کارگر افغانستانی خانه‌شان، یک خانه خریده است. وقتی خبر اتهام نرگس به قتل یک کودک به جهان مخابره شد بازتاب بسیار گسترده‌ای یافت اما اعتراض‌های جهانی هنوز نتوانسته است از سد مافیای قبیله‌ای رایاگادا در هندوستان بگذرد.
 
«نرگس کلباسی اشتری» آنطور که «حسن نوریان» سرکنسول ایران در حیدرآباد می‌گوید، این روزها منتظر تعیین جلسه اول دادگاه تجدید نظر برای فرجام‌خواهی است. مافیای قبیله‌ای رایاگادا در هندوستان همه راه‌های نجات نرگس را بسته است. نرگس دو سال گذشته درگیر اتهام قتل غیر عمد کودکی شده است که هنوز جسد آن پیدا نشده تا این سؤال پیش بیاید که آیا واقعاً چنین اتفاقی افتاده است؟ نرگس سال‌ها در انگلیس زندگی کرده، برای همین وقتی دادگاه رایاگادا حکم داد که او باید یک سال در زندان وحشتناک رایاگادا سرکند با انتشار نامه‌ای در فضای مجازی از دوستان و سفارت انگلیس در هند درخواست کمک کرد، ولی سفارت انگلیس توجهی به این درخواست نکرد و نرگس کلباسی موضوع را با سفارت ایران در دهلی نو مطرح کرد. سفارت ایران به سرعت برای او پاسپورت ایرانی صادر کرد و حسن نوریان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد هم مسئول رسیدگی به این پرونده شد.


:: برچسب‌ها: گفتگو، دختر متهم، شاهد، باج، قتل ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

مدیرمسئول “رمز عبور” با شکایت مهدی هاشمی مجرم شناخته شد!

 

اشتهاردی به دلیل انتشار مطلبی با عنوان «ناگفته‌هایی از یک پرونده امنیتی و اقتصادی/اتهاماتی برای م.ه» مجرم شناخته شده است

 

مهدی هاشمی
 
به گزارش خبرگزاری مرداد , کاوه اشتهاردی مدیر مسئول نشریه رمز عبور با شکایت مهدی هاشمی رفسنجانی سیاستمدار ایرانی و فرزند چهارم اکبر هاشمی رفسنجانی که در گذشته مسئولیت‌هایی را در وزارت نفت از جمله ریاست سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت بر عهده داشته  مجرم شناخته شد.
اشتهاردی به دلیل انتشار مطلبی با عنوان «ناگفته‌هایی از یک پرونده امنیتی و اقتصادی/اتهاماتی برای م.ه» مجرم شناخته شده است.

شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه، قرار مجرمیت و جلب به دادرسی کاوه اشتهاردی را به اتهام انتشار مذاکرات غیرعلنی محاکم دادگستری صادر کرد.

در خصوص این پرونده، دو شکایت دیگر مطرح بود.۱- افتراء و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی ۲-توهین که دادسرای فرهنگ و رسانه، شکایت مهدی هاشمی به دلیل توهین را وارد ندانست و قرار منع تعقیب برای متهم صادر کرد.

 

 



:: برچسب‌ها: مدیر مسئول، نشریه رمز عبور، مجرم، هاشمی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
در لیست اعلام شده از سوی برانکو برای دیدار با فولاد خوزستان، یک نام جدید دیده می‌شود؛ رضا کرملاچعب، کاپیتان تیم ملی جوانان که از زمان حضورش در پرسپولیس با توجه به ترافیک خط حمله این تیم هنوز نتوانسته برای این تیم بازی کند.به نظر می‌رسد پس از درخشش محرمی در بازی گذشته مقابل سایپا برانکو قصد دارد از بازیکنان جوان خود بیشتر استفاده کند. کرملاچعب سابقه حضور در تیم فولاد را نیز دارد و با تیم پایه های فولاد چند سال پیاپی آقای گل ایران شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شكرپاش zevro



:: برچسب‌ها: تیم ملی، برانک، کاپیتان ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

به گزارش عصرخبر، رضا رفیع طنز پرداز مشهور د نوشت:

گاهی بغض گلو، راه را بر گریه نیز می بندد. امروز صبح، پس از اجرای برنامه ام در "حالا خورشید"، که لبخند را تقدیم مردم عزیز کردم؛ تلفنم زنگ خورد. برادرم بود از مشهد. صدایش از بغضی سنگین خبر می داد. و مثل همیشه، خبر لعنتی، کوتاه و کوبنده بود: "رضاجان، داداش جوادمان صبح امروز، به هنگام اذان صبح مشهد، به جوار حق رفت......"

خانواده ام صبر کرده بودند تا من برنامه ام را در تلویزیون اجرا کنم و بعد زنگ زده بودند. چنان بهت و بغض، آنی بود که مات مانده بودم و راه بر گریه بسته شده بود.

داداش جواد عزیزم؛ قربون اون لبخندهای خواستنی ات بشم من؛ آخه تو بودی که دست منو گرفتی و گفتی بیا تهران و بنویس..... سال ۷۲ یادته؟..... همین هفته پیش آمدم مشهد؛ دستت را گرفتم و چیزهایی گفتم که لبخند می زدی.... غافل که آخرین لبخندهای عزیزت بود.... حالا چطوری به مادرم بگویم که پیرزن این روزها همه اش بر سر سجاده اش، تو را از خدا می خواست. و نوحه و ندبه می کرد...

طنزپرداز مشهور ایرانی عزادار شد (+عکس)

پیامک داداش بزرگ و بزرگوارم آقا جلال هم دقایقی پیش، ضربه ای دیگر بر روح و روانم زد: "انا لله وانا اليه راجعون. مرا مي بخشيد كه بي اختيارم و درواقع دارم به شما پناه ميارم . نمي خواستم ناراحتتون كنم. چون به قدركافي وبيش ازآن،درجامعه ما انواع ناراحتي ها دامنگير ما و شما هست. اماچاره اي ندارم.برادرعزيزومظلوم وفقط56 ساله ام مهندس محمدجوادرفيع(رفيع زاده)پس از دوسال جنگيدن طاقت فرسا بابيماري سرطان،امروزصبح پروازكردورفت.وكوه اندوهي به عظمت البرز رابرجسم وجان نحيف وضعيفم آواركرد.چنان كه ديگرطاقت ازجابرخاستن ندارم.



:: برچسب‌ها: رضا رفیع ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران جزئیات تخریب باغ در خیابان فیاض بخش (فرشته) را توضیح داد.

به گزارش ایسنا، محمد حقانی در تشریح جزئیات تخریب باغی در خیابان فیاض بخش نزدیک خیابان دکتر حسابی گفت: صبح امروز دوشنبه کارشناسان کمیته محیط زیست شهرداری تهران برای بررسی قطع درختان در باغ 4500 متری در خیابان دکتر حسابی روبروی اربابی به محل مذکور مراجعه کردند، با توجه به اینکه مالک، تابلوی شناسه در هیچ طرف ملک خود نصب نکرده بود گمانه برای غیرقانونی بودن اقداماتش قوت گرفت.

قطع درختان باغ فرشته

وی با بیان اینکه مالک اجازه ورود کارشناسان کمیته محیط زیست شورای شهر را نداد، اظهار کرد: کارشناسان کمیته نسبت به بررسی موضوع اقدام کرده و متوجه شدند که بخشی از درختان شمال ملک تخریب شده است.



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

دختران سیگاری

از هم کلامی با دخترانی که سیگار می کشند و بررسی آسیبی که رو به افزایش است.

شب، پارک
ورود ممنوع!

به گزارش عصر ایران، روزنامه خراسان نوشت: هیچ راهی نبود تا بتوانم وارد جمعشان شوم. باید شبیه آن ها رفتار می کردم تا بپذیرند کنارشان بنشینم و کمی گپ بزنیم. اولین، دومین و سومین تلاشم برای ورود به جمع دختر های سیگاری موفق نبود. در یک پارک خلوت نشسته بودند و بدون این که نگران نگاه های سرزنش گر اطراف باشند به دود کردن سیگارهایشان مشغول بودند. حاصل اولین تلاش من برای مصاحبه با سه دختر سیگاری دانستن نام مارک سیگارشان بود!

5 بعد از ظهر، یک دورهمی دانشجویی
شوهر پایه، یک عادت کهنه و...

توسط یکی از دوستانم با جمع کوچک دانشجویی آشنا می شوم که قرار است شب را دور هم جمع شوند و به قول خودشان یک دورهمی ساده بگیرند و مثلا«خوش» باشند. سمیرای28 ساله قرار است من را به این مهمانی ببرد تا بتوانم از نزدیک با او و دوستش درباره سیگار کشیدن شان صحبت کنم. وارد می شویم، جمع کوچکی است وچند دختر و پسر نشسته اند و با هم گپ می زنند. چند دقیقه ای می گذرد و سمیرا انگار چیزی کم دارد؛ در کیفش دنبال فندک می گردد؛ می پرسم: چی می کشی



:: برچسب‌ها: سیگار ، دختر سیگاری ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
در بین خودروهای وارداتی؛ برخی برند‌ها چه در داخل کشور و چه در سایر کشور جزو برند‌های لوکس حساب می‌شوند و قیمت آن‌ها خاص است.
 
 خانواده ایرانی -باتوجه به عوارض بالا برای خودروهای وارداتی گهگاه این خودرو‌ها اعم از هامر، فورد موستانگ یا رولز رویس به صورت پلاک موقت وارد کشور می‌شوند. یکی از خودروهایی که صاحب آن حاضر شده همه عوارض قانونی را پرداخت کند و پلاک ملی برای آن بگیرید فراری۴۵۸ ایتالیا است.

 

خودرویی با قیمت حدود 6 میلیارد تومان درخیابان های تهران !(+عکس)



:: برچسب‌ها: خودرو لوکس ، فراری ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
و پس از این اتفاق جایگاه پارک چند طبقه ورزشگاه اتحاد را که مکان برگزاری کنسرت محسوب می‌شد، برای پیدا کردن خودروی قرضی جست‌و جو کرد. این جست و جو حدود 5 روز طول کشید.

یکی از معضلات شخصی رانندگان در دنیای امروز، پیدا کردن خودرو پس از پارک آن به ویژه در مکان‌های شلوغ و اماکن عمومی است. شاید این تجربه‌ایست که برای خود شما نیز پیش آمده باشد. اما نمونه‌ای نادر از این فراموشی در انگلیس تا شش ماه طول کشیده است.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل "منچستر ایوینینگ نیوز"، در ماه ژوئیه، یک راننده در اسکاتلند پس از قرض یک دستگاه بی‌ام‌و از دوستش برای شرکت در یک کنسرت از اسکاتلند به منچستر رفت. اما وی پس از اتمام کنسرت جای پارک خود را فراموش کرد.

فراموشی جایگاه پارک و هزینه 24 میلیون تومانی

او پس از این اتفاق جایگاه پارک چند طبقه ورزشگاه اتحاد را که مکان برگزاری کنسرت محسوب می‌شد، برای پیدا کردن خودروی قرضی جست‌و جو کرد. این جست و جو حدود 5 روز طول کشید.



:: برچسب‌ها: جای ، پارک ، فراموشی ، انگلیس ، 6 ماه ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
در این گزارش آمده است که فیفا در آوریل 2013 نیز به ایران درباره اجرای اعدام در استادیوم فوتبال هشدار داده بود.
اعتراض فیفا به ایران درباره اعدام در ملاء عام در استادیوم فوتبال ایران / پیشنهاد تحریم فوتبال ایران یک سایت خبری فرانسوی نوشت که فیفا به موضوع برگزاری اعدام در ملاء عام در استادیوم های فوتبال به ایران اعتراض کرده است.

به گزارش عصرایران، سایت فرانسوی سوفوت نوشت: به تازگی در ایران در استادیوم فوتبال، مراسم اعدام در ملاء عام انجام شده. این اقدام باعث اعتراض فیفا شده است. فیفا در این رابطه بر فدراسیون فوتبال ایران اعمال فشار کرده است تا از این پس از استادیوم فوتبال برای اجرای اعدام استفاده نشود.

به نوشته این سایت، در 22 سپتامبر 2016 (اول مهر 1395) در استادیوم فوتبال شهر 45 هزار نفری نی ریز در استان فارس، مراسم اجرای اعدام در ملاء عام اجرا شده است.

 

اعدام در ملاء عام در استادیوم فوتبال در شهر نی ریز - اول مهر 1395
 
اعتراض فیفا به ایران درباره اعدام در ملاء عام در استادیوم فوتبال ایران / پیشنهاد تحریم فوتبال ایران

تعدادی از مردم در استادیوم تجمع کرده و شاهد اعدام فردی به نام سعید بودند که به اتهام تجاور جنسی و قتل محکوم شده بود. این اعدام به وسیله یک جرثقیل انجام شد.



:: برچسب‌ها: فیفا ، فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

اپراتور اول تلفن همراه کشور در سه بسته یک ماهه آلفاپلاس خود، بر بستر «وای.فای اول» حجم رایگان اینترنت می دهد.

به گزارش چهارشنبه شرکت ارتباطات سیار ایران، از این پس سه بسته یک ماهه آلفاپلاس افزون بر هدیه شبانه، ترافیک هدیه «وای فای اول» (قابل استفاده در نقاط زیر پوشش)، به میزان ترافیک روزانه دارند.

برای نمونه بسته ماهانه 1+1، افزون بر یک گیگابایت ترافیک خریداری شده، دارای یک گیگابایت ترافیک هدیه شبانه و یک گیگابایت هدیه وای فای اول است.

مصرف مشترکان از طریق« وای فای اول» مشابه مصرف آنها از شبکه دیتای تلفن همراه است؛ به این معنا که مصرف مشترکی که بسته نوترینو دارد در قالب همان بسته است؛ در غیر این صورت نرخ مصرف عادی اینترنت محاسبه می شود.

بنابراین فارغ از اینکه مشترکان از چه طریق به اینترنت متصلند، (وای فای اول یا نسل دو، سه، چهار یا چهار و نیم نوترینو)، فقط یک حساب برای مدیریت دارند و آن، نوترینو یا بسته آنهاست.



:: برچسب‌ها: وای فای ، اینترنت ، رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
ثروت تاداشی یانای 17 میلیارد دلار برآورد می‌شود و پس از زیان 1.4 میلیارد دلاری رتبه وی در میان ثروتمندان جهان 44 شده است.

کاهش ارزش سهام شرکت متعلق به یک بازرگان ژاپنی باعث شد تا وی مبلغ 1.4 میلیارد دلار را در کمتر از 24 ساعت از دست بدهد.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری ها، "تاداشی یانای" بازرگان پوشاک ژاپنی و مالک شرکت "یونی کلو" است.
تاداشی یانای ثروتمندترین مرد ژاپن و در شمار ثروتمندان جهان است. وی مالک شرکت هلدینگ خرده‌فروشی پوشاک یونیکلو می‌باشد.

شرکت یونیکلو در زمینه تولید و طراحی لباس از سال 1984 تا کنون فعالیت می‌کند.

یونیکلو در حال حاضر بیش از ۱۴۰۰ فروشگاه در ۲۰ کشور از جمله آمریکا، کانادا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، ژاپن، کره جنوبی، چین، روسیه، بلژیک، و استرالیا دارد.

زیان 1.4 میلیارد دلاری تاجر ژاپنی در یک روز


سهام شرکت یونیکلو تنها طی 24 ساعت به مقدار 6.7 درصد کاهش یافت.
بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ این بزرگترین ضرر مالی یکی از 500 ثروتمند جهان است.



:: برچسب‌ها: سهام ، یونیکلو ، شرکت ، ژاپن ، بلومبرگ ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

شبِ فقيرِ تهران / پرسه‌ چندساعته در خیابان ولیعصر / اصرار زن برای گرفتن پوست مرغ/ جلوی مهدیه گشنه نمی مانی

 

شغلش خطاطی بوده اما تراخم چشم، کارش را به اینجا کشانده: «نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت.» سه پسر دارد و یک دختر.

شبِ فقيرِ تهران / پرسه‌ چندساعته در خیابان ولیعصرشب های تهران چگونه است و افراد بی خانمان چگونه سیاهی سرد را به صبح متصل می کنند.

به گزارش عصرایران، سعید برآبادی خبرنگار روزنامه شرق در شماره امروز این روزنامه گزارش زیر را منتشر کرده است:


 این تکه از گزارش را نه به عنوان مقدمه یا به قول مطبوعاتی‌ها «لید»، بلکه به عنوان یک حاشیه‌نویسی بر این گزارش بخوانید؛ چراکه نه مرتبط با گزارش است و نه در محتوای آن تغییری ایجاد می‌کند. هدف از نوشتن آن هم مختصر به این است که بگوییم خواننده این صفحه قرار است چه بخواند. این گزارشی است از یک راهپیمایی چهارساعته که از ساعت هفت تا ١١ شنبه‌شب در حد فاصل چهارراه ولیعصر تا میدان راه‌آهن اتفاق افتاد.

 برنامه این بود برویم سراغ گدایان و متکدیانی که در اصلی‌ترین خیابان شهر، هر روز و هر ساعت می‌بینیم‌شان؛ اما کمتر توجهی به آنها داریم.

دلیلش هم ساده‌ بود؛ به نظر می‌رسد آنها خیلی هم اهل دروغ و دغل نباشند، به نظر می‌رسد این زمستان، آنها را هم آن‌قدر تحت فشار گذاشته که مجبور هستند برای سیرکردن شکم‌شان، دست جلوی دیگران دراز کنند. این گزارش اما برای سوگواری و دلسوزی نوشته نشده، تنها قرار است از دریچه آن، با واقعیت فقری روبه‌رو شویم که حالا کاملا از زیر پوست شهر بیرون زده و در حال خودنمایی است.
 
پرده اول؛ گشنمه

چهارراه ولیعصر شلوغ‌تر از همیشه. مردم از ترس سرما، زودتر آمده‌اند دوردورشان را بکنند و برگردند توی خانه. یک ضلع از چهارراه در قرق گشت ارشاد است، آن سه ضلع دیگر، دست‌فروش‌ها ردیف به ردیف ایستاده‌اند و دست‌هایشان را به هم می‌مالند و جنس‌شان را داد می‌زنند.

 کنار رنده‌فروش‌ها و آنهایی که خنزرپنزر بدل می‌فروشند، مردی کرچ‌کرده و سرش پایین است. با لُنگ دستش را تا آرنج بسته و از لای موهای سر و صورتش نمی‌شود تشخیص داد چرت می‌زند یا خمار است.



:: برچسب‌ها: شب فقیر تهران، پوست مرغ، مهدیه گشنه ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
مدیران صدا و سیما بدانند که دوران تک رسانه ای بودن گذشته و در عصر انفجار اطلاعات و ماهواره و اینترنت و شبکه های اجتماعی، تمسک به "قواعد تک صدایی قرن گذشته"، به یک کمدی بی مزه شبیه تر است تا مدیریت رسانه.

عصر ایران - در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی، بسیاری از مردم هنگامی که به دوربین های صدا و سیما می رسیدند، علیه این سازمان شعار می دادند. این صحنه، بارها و بارها در جریان مراسم و در نقاط مختلف مسیر تکرار شد و فیلم های آن در شبکه های اجتماعی پیچید.

صدا و سیما، به جز دقایق نخستین درگذشت آیت الله هاشمی که خود را به بی توجهی زده بود و در حد یک زیر نویس بدان می پرداخت، در پوشش مراسم مربوط به وداع و خاکسپاری او عملکرد خوبی داشت و انصافاً برای هاشمی و مراسم او سنگ تمام گذاشت. با این حال، چرا مردم از این رسانه ابراز نارضایتی می کردند؟

چرا علیه صدا و سیما شعار می دادند؟

گلایه های مردم از صدا و سیما، به رویکرد دائمی آن و نه عملکرد این چند روزه مربوط می شود. حافظه مردم آنقدر ضعیف نیست که روش صدا و سیما از سه روز به قبل را فراموش کنند. صدا و سیمایی که این روزها هاشمی را به مثابه اسطوره ای تاریخی مورد ستایش قرار می دهد و حتی به فرزندش محسن هاشمی، تریبون مستقیم در برنامه صبحگاهی اش می دهد، تا قبل از درگذشت هاشمی، به گونه ای درباره هاشمی رفتار می کرد که گویا او وجود ندارد. در صدا و سیمای دوران حیات هاشمی در سال های اخیر، هاشمی مغضوب مدیران این رسانه بود و محکوم به سانسور.



:: برچسب‌ها: هاشمی ، صدا و سیما ، شعار ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
من از این بابت بسیار خوشحالم و از این پس با روحیه تر از قبل در خدمت آلکمار هستم. از مسئولان باشگاه هم که من را درک کردند و اجازه دادند به بیماری مادرم رسیدگی کنم بسیار ممونم.

 

مهاجم ملی پوش ایرانی آلکمار با گذر از بحران تکان دهنده زندگی شخصی اش با روحیه بالا به تیم باشگاهی اش بازگشت.
 
به گزارش کاپ،علیرضا جهانبخش در گفت و گو با رسانه های هلندی از رازی مهم در زندگی خصوصی اش پرده برداشت.

 
وی عنوان کرد متأسفانه چندی پیش باخبر شدم مادرم دچار تومور مغزی شده و همین موضوع فکر و ذهنم را بهم ریخت. من برای فوتبال به هلند آمده ام اما اولویت من همیشه خانواده است به همین خاطر از باشگاه آلکمار اجازه گرفتم تا پیگیر درمان مادرم باشم.
 

جهانبخش افزود:پس از آن به جراح چیره دست ایرانی پروفسور مجید سمیعی مراجعه کردم و از ایشان بسیار ممنونم که به من و خانواده ام لطف داشتند. حالا مادرم پس از پشت سر گذاشتن عمل جراحی بهبود یافته و سلامتی اش را دوباره به دست آورده است.



:: برچسب‌ها: جهانبخش،راز تکان دهنده، ستاره تیم ملی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
سفير ژاپن در افغانستان يادداشت خود را در دفتر يادبود ارتحال ايت الله هاشمى رفسنجانى در كابل به فارسى نوشت

 

 

 



:: برچسب‌ها: ژاپن ، هاشمی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
 
طبق آمار اعلامی از سوی استانداری تهران حداقل 2.5 میلیون نفر برای تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی در دانشگاه تهران و اطراف آن حضور داشتند.

 معاون رییس‌جمهور گفت: طبق آمار اعلامی از سوی استانداری تهران حداقل دو نیم میلیون نفر برای مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی در دانشگاه تهران و اطراف آن حضور داشتند.

به گزارش عصر ایران به نقل از ایلنا، حسینعلی امیری  مستقر در حرم امام عنوان کرد: طبق آمار اعلامی از سوی استانداری تهران حداقل دو نیم میلیون نفر برای مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی در دانشگاه تهران و اطراف آن حضور داشتند.

2.5 میلیون نفر در تشییع آیت الله هاشمی

او افزود: مراسم باشکوه تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی نشان داد باز هم ایت‌الله هاشمی می‌تواند محور انسجام ملی باشد.

امیری با بیان اینکه امروز شاهد مانور اتحاد بودیم، گفت: حتی اقلیت‌های مذهبی هم در این مراسم حضور باشکوهی داشتند.

 



:: برچسب‌ها: آیت الله هاشمی ، تشییع ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

کی روش:استعفای من جدی است/ افراد صاحب قدرت، پشت پرده تصمیم می گیرند

 کارلوس کی روش با وجود مخالفت فدراسیون فوتبال ایران با استعفای وی، مصمم است که از تیم ملی ایران جدا شود.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که پس از مشاجره با برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس برای چندمین بار از سمت خود استعفا کرد، در گفتگو با آسوشیتدپرس عنوان کرده این بار در تصمیم خود برای استعفا جدی است. 
 
آسوشیتدپرس در این باره نوشت:کیروش از زمان انتصاب خود  به عنوان سرمربی ایران در سال 2011، چند بار استعفا کرده است، اما این مربی 63 ساله به آسوشیتد پرس گفت این بار در تصمیم خود جدی است .


:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
انتصاب 3 بخشدار زن با حکم استاندار فارساستاندار فارس با صدور حکمی،زینب یونسی، مریم اکبری و نسرین زارعی را به عنوان بخشداران مرکزی شهرستان های اقلید، لامرد و جهرم منصوب کرد.
 
به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، در حکم مهندس سید محمدعلی افشانی خطاب به این بانوان آمده است: بنا به تفویض اختیار شماره 142024مورخ 6/12/94 وزیر محترم کشور و با توجه به پیشنهاد فرماندار شهرستان، سرکار عالی را به سمت بخشدار مرکزی شهرستان منصوب می نمایم.
 
امید است با اتکال به خداوند متعال در چهارچوب وظایف مصوب و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی موفق باشید.
 
 


:: برچسب‌ها: زینب یونسی، مریم اکبری و نسرین زارعی، استاندار، بخشدار زن ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

مردی که مدتی با پسر اسامه بن لادن همراه بوده، فاش کرد که این "شاهزاده رعب و وحشت" عاشق برند آمریکایی کوکاکولا است؛ در حالی که به او یاد می‌دانند از آمریکا متنفر باشد.
 
به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، «عبدالرحمان خدر» ۳۴ ساله، سه سال با حمزه بن لادن در سکونتگاه جلال‌آباد آنها در شرق افغانستان همراه بوده است. او می‌گوید: پسر بن لادن عاشق کوکاکولا بود و قاچاقی آن را وارد سکونتگاه می‌کرد. حمزه اطمینان داشت که نگهبان‌ها او را بازرسی نمی‌کنند.
 
خدر به نیویورک پست گفت: حمزه همیشه سعی می‌کرد تا وسایلی که ممنوعه بود و ما اجازه نداشتیم داشته باشیم، با خودش بیاورد.
 
عبدالرحمان خدر که برادرش بیش از یک دهه در گوآنتانامو بازداشت بوده است، افزود: حمزه آن زمان حدود ۹ سال داشت و برای ما کوکاکولا و گاهی هم تنباکو می‌آورد. او در حال آموزش بود و چون هیچ کدام از نگهبان‌ها جرات نمی‌کردند پسر بن لادن را بازرسی کنند، او هر چه می‌خواست و ممنوعه بود وارد می‌کرد. یکی از چیزهایی که پسر بن لادن خیلی دنبال آن بود، یخ بود. استفاده از یخ زندگی تجملاتی و لوکس محسوب می شد چون قرار بود ما خیلی ساده زندگی کنیم.
 
نگاهی به زندگی حمزه بن لادن چند روز پس از آن انجام می‌شود که وزارت خارجه آمریکا نام او را به لیست تروریست‌های جهانی خود افزوده و تاکید کرد که او هم جا پای پدرش گذاشته و به القاعده پیوسته است.
 
ایمن الظواهری، رهبر کنونی القاعده اوت ۲۰۱۵ با انتشار پیامی گفت که جمزه بن لادن به گروه او پیوسته است. حمزه بن لادن هم خودش در پیامی صوتی از تک‌روها خواست تا حملاتی را رد واشنگتن، پاریس و تل‌آویو انجام دهند.
 


:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

صدا و سیما در برنامه های مختلف امشب پذیرای شماری از چهره های منتقد و مخالف هاشمی بود. 
 
به گزارش ایران، در یکی از شبکه ها حسین صفار هرندی سردبیر سابق کیهان و وزیر دولت احمدی نژاد حاضر شد در شبکه دیگر احمد توکلی که زمانی رقیب انتخاباتی ایشان بود. در اتفاق جالب احمد توکلی یکی از منتقدین سیاسی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در برنامه زنده شبکه یک، حین سخن درباره او گریست.
 
توکلی که سخنانش بار احساسی و عاطفی به خود گرفته بود گفت امروز نباید کسی از بیان خوبی ها و خدمات هاشمی خجالت بکشد.
 
نکته جالب در گفت و گوی مجری با توکلی این عبارت بود که تاکید کردند که کاش با وی مهربان تر رفتار می کردیم.
 
 


:: برچسب‌ها: آیت الله هاشمی رفسنجانی،حسین صفار هرندی، سردبیر سابق کیهان ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

در پی تایید خبر درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی مسئولان و مقام‌های سیاسی کشور از دقایقی قبل در حال ورود به بیمارستان شهدای تجریش هستند.
 
به گزارش ایلنا، علی جنتی، علیزاده طباطبایی، خانواده هاشمی و قدرت‌الله علیخانی از مسئولان حاضر در بیمارستان شهدای تجریش هستند.
 
قرار است طی ساعت‌های آینده مراسم ترحیم آیت الله هاشمی در حسینه جماران برگزار شود.
 
 آیت‌الله هاشمی که از ساعاتی پیش به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش بستری شده بود دقایقی قبل با وجود تلاش پزشکان دار فانی را وداع گفت.
 
آیت الله هاشمی در سن ۸۲ سالگی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران بود و در پست‌های کلیدی همچون ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و ریاست مجلس خبرگان رهبری حضور داشت.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
آیفون ۸ با صفحه خیره‌کننده می‌آید؟تحلیل‌گران انتظار دارند آیفون ۸ از آنچه که ممکن است تصور کنید بزرگتر باشد.
 
به گزارش ایسنا به نقل از یاهوتک، پس از رویارویی با انتقادهای بسیار مبنی بر عدم عرضه اپل با صفحه نمایش بزرگ، اپل در سال ۲۰۱۴ در نهایت دو مدل جدید عرضه کرد که صفحه نمایش آنها بزرگتر از هر آیفون دیگر در گذشته بودند.
 
عرضه آیفون ۶ تبدیل به یک چرخش بزرگ برای اپل شد و بسیاری از خریداران گوشی‌های هوشمند را متقاعد کرد آیفون بگیرند و به اپل در شکستن رکورد فروش و سودش کمک کنند.
 
 به نظر می‌رسد همین پدیده دوباره امسال تکرار شود، زمانی که پیش‌بینی می‌شود آیفون ۸ جدید  افراد بیشتری را برای گرفتن برند آیفون متقاعد کند. آیفون فعلی با سیستم عامل iOS حدودا ۴۵ تا ۵۰ درصد بزرگتر از اندازه خود در سال ۲۰۱۴ است.
 
تحلیل‌گران چرخشی را برای اپل در سال جاری انتظار دارند که خلاف هر چیزی است که تا کنون دیده‌ایم. آنها انتظار دارند آیفون ۸ بسیار بزرگ‌تر از آیفون ۶ باشد.

 



:: برچسب‌ها: آیفن 8، رونمایی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
برگزاری مراسم خواستگاری پسربچه 7 ساله از دخترعموی 4 ساله اش در مصر، جنجالی گسترده در شبکه های اجتماعی به پا کرد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو برادر مصری در روستای " طنط الجزیره" در مرکز " طوخ" در استان القلیوبیه، مراسم خواستگاری زین خالد زهران هفت ساله، دانش آموز کلاس دوم ابتدایی، از فریده اسلام زهران دختر عموی 4 ساله اش که هنوز به مدرسه نرفته است، برگزار کردند و ارزش طلای درنظر گرفته شده برای عروش، 18 هزار جنیه ( پوند مصر) بود.
 
فعالان شبکه های اجتماعی به نقل از نزدیکان عروس و داماد خردسال گفته اند که همه خانواده درمراسم خواستگاری شرکت کردند و تصمیم گرفتند وقتی که هر دوی این کودکان به سن قانونی رسیدند، زین همسر فریده باشد.
 
پدرعروس 4 ساله گفته است که بعد از موفقیت زین برادرزاده اش در امتحانات ترم اول و به دست آوردن رتبه اول در مدرسه، تصمیم گرفت که به او جایزه بدهد و درنتیجه پدردختر و پدر پسر توافق کردند که مراسم خواستگاری را برای فرزاندانش برگزار کنند.
 
پیش از این، سازمان های حقوق بشر مصر فعال در امور کودکان و خانواده، خواهان محاکمه خانواده های عروس و داماد کم سن و سال از "عزبه الجزار" از توابع مرکز شربین در استان دقهلیه به اتهام نقض حقوق کودکان شده بودند.
 
خانواده " محمود حسن عطیه " پسر 9 ساله از دختر عمویش " نبیله عبدالسلام "که 8 سال دارد، با اعتراض سازمان های حقوق بشر مصر مواجه شد و این سازمان ها، این کار را جنایت دانستند. 
 
خواستگاری جنجالی داماد 7 ساله از عروس 4 ساله! (+عکس)
 
خواستگاری جنجالی داماد 7 ساله از عروس 4 ساله! (+عکس)
 


:: برچسب‌ها: خواستگاری جنجالی، داماد 7 ساله،عروس 4 ساله! (+عکس) ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
ارتباط کمبود ویتامین D با سردردهای مکرر
 
محققان فنلاندی در یک بررسی جدید دریافتند که پایین بودن سطح ویتامین دی در مردان موجب افزایش خطر ابتلا به سردردهای مکرر می‌شود.
به گزارش بهداشت‌نیوز، در این بررسی اطلاعات مربوط به ۲۶۰۰ مرد فنلاندی ۴۲ تا ۶۰ ساله، همچنین نمونه خون آنان و دفعات سردردشان مورد ارزیابی قرار گرفت. به گفته محققان نزدیک به ۷۰ درصد این مردان در آستانه کمبود ویتامین دی بوده‌اند.

 



:: برچسب‌ها: کمبود ویتامین D ،سردردهای، مکرر ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
 
بسیاری از ایرانیان که در خارج از کشور زندگی می کنند در کسب و کار خود موفق هستند .
 

 

ثروتمند1
ثروت1
پولدار1 بزرگترین میلیاردرهای ایرانی را بشناسید

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، در این نوشتار با ۷ نفر از بزرگترین میلیاردرهای ایرانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند آشنا می شویم.

۱. پی‌یر مراد امیدیار

ارزش دارایی خالص: ۸.۱ میلیارد دلار

پی‌یر مراد امیدیار متولد ۲۱ ژوئن ۱۹۶۷ در فرانسه است. وی کارآفرین و خیر ایرانی – امریکایی و یکی از بزرگترین میلیاردرهای ایرانی است. پی‌یر امیدیار رییس و موسس سایت ای‌بی (e-bay) نخستین و معروف‌ترین وبگاه مخصوص حراج و خرید و فروش اینترنتی است. او در سال ۱۹۹۸ و در ۳۱ سالگی به‌عنوان یک میلیاردر شناخته شده است.

 از سال ۲۰۱۰ تاکنون امیدیار به‌عنوان رییس گزارش‌های تحقیقاتی و سرویس خبری حوزه مسائل اجتماعی در پایگاه خبری «هونولولو سیویل بیت» مشغول خبرنگاری آنلاین بوده است. او در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد که پروژه‌ای مشترک در حوزه خبرنگاری را با عنوان «نخستین نگاه رسانه» با حضور گلن گرینوالد، لارا پوترا و جرمی ساهیل آغار خواهد کرد. امیدیار در سال ۱۹۹۵، در ۲۸سالگی، برای فعال کردن فهرستی از حراج فرد به فرد مستقیم برای اقلام کلکسیونی، شروع به نوشتن یک کد کامپیوتری برای یک مکان آنلاین کرد.



:: برچسب‌ها: اسحاق لاریان | پروژه | میلیاردر | ایرانی | بزرگترین | ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
مدیری در این قسمت از برنامه همراه با مهمان‌هایش گفت‌وگوهای متفاوتی در حوزه‌های تخصصی آنها انجام داده است.

مجموعه «دورهمی» امشب با حضور یک کارگردان باسابقه سینما و تلویزیون، یک نوازنده و آهنگساز و یک گوینده، دوبلور و بازیگر پخش می‌شود.

Image result for ‫دورهمی‬‎



به گزارش ایسنا، به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، مجموعه تلویزیونی «دورهمی» به کارگردانی مهران مدیری امشب (١٧ دی ماه) ساعت ٢٣ با حضور سیروس الوند (کارگردان سینما و تلویزیون)، کیوان ساکت (نوازنده و آهنگساز) و افشین زی نوری (گوینده، دوبلور و بازیگر ) روی آنتن خواهد رفت.

مدیری در این قسمت از برنامه همراه با مهمان‌هایش گفت‌وگوهای متفاوتی در حوزه‌های تخصصی آنها انجام داده است.

 



:: برچسب‌ها: دورهمی ، مدیری ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

Image result for ‫«آرتور میلر»‬‎

 

فرهادی از دختر «آرتور میلر» جایزه گرفت
............................................
دختر «آرتور میلر»، نویسنده معروف آمریکایی جایزه بهترین فیلم خارجی‌زبان انجمن ملی نقد آمریکا را به اصفر فرهادی اهدا کرد.

در مراسم اعطای جوایز سالانه انجمن ملی نقد آمریکا که چهارشنبه‌شب با حضور چهره‌های سرشناس سینمایی در نیویورک برگزار شد، اصغر فرهادی جایزه بهترین فیلم خارجی زبان سال را از دستان «ربکا میلر»، دختر «آرتور میلر»، نویسنده نمایشنامه «مرگ فروشنده» دریافت کرد

 

.



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

کی روش، بابانوئل را هم اخراج کرد!


 ستون طنز روزنامه شهروند امروز به حواشی تیم ملی و بگومگوهای مسئولان در کشور پرداخته است.

  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی , فوتبال



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
 
روی صندلی چرمی نشسته، لباس بازداشتگاه و دستبندی بر دستانش، حکایت از مجرم بودنش دارد.

قتل مرگ
قتل1  جسد شوهرم هنوز داخل اتاق بود که برادرشوهرم به اتاق خانه آمد!

به این مطلب امتیاز دهید

0% 0%

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، هنوز افسر پرونده از او سوال نپرسیده که خودش شروع به صحبت کرده و به قتلی اعتراف می‌کند که در تحقیقات اولیه به نظر قتل نمی‌آمد. زن جوان متهم به قتل همسرش است و از آنجا که ماجرا مشکوک به نظر می‌رسید برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل شد و سرانجام به قتل اعتراف کرد. او در گفت‌وگو با تپش از جنایت خاموشی که مرتکب شده است، می‌گوید.

 



:: برچسب‌ها: برادر شوهر | شوهر | قتل | ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

احتمال حذف کلاه قرمزی از سری جدید این مجموعه


  ایرج طهماسب در اینستاگرام خود نوشت: احتمال حذف این شخصیت پس از فوت دنیا فنی زاده از مجموعه " کلاه قرمزی " وجود دارد.

 به  گزارش  رکنا ؛صفحه اینستاگرام ایرج طهماسب با انتشار متنی از احتمال حضور نداشتن شخصیت کلاه قرمزی در سری جدید این مجموعه خبرداد.

 

  اخبارفرهنگی ,خبرهای   فرهنگی , کلاه قرمزی

وی در این صفحه نوشت:"ایرج طهماسب: حضور کلاه قرمزی در سری جدید مشخص نیست .احتمال حذف این شخصیت پس از فوت دنیا فنی زاده از مجموعه " کلاه قرمزی " وجود دارد."

 

گفتنی است؛ دنیا فنی‌زاده عروسک‌گردان برخی از عروسک ها از جمله کلاه قرمزی بود که هفته پیش در اثر ابتلا به نوعی سرطان نادر پس از ده سال تحمل درد و رنج به دیار باقی شتافت.

 



:: برچسب‌ها: کلاه قرمزی، فیلم سینمایی،دنیا فنی زاده ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین
دریای مرمره که کوچک‌ترین دریای جهان لقب گرفته در ترکیه واقع شده و بزرگ‌ترین شهر کنار آن استانبول است.

خانواده ایرانی -دریای مرمره دریای اندرونی است که در جنوب خاور اروپا و شمال باختر ترکیه قرار دارد و محل اتصال دریای سیاه و دریای اژه است؛ هم‌چنین جداکننده بخش اروپایی ترکیه از بخش آسیایی آن است.

 پهناوری دریای مرمره 11350 کیلومتر مربع است و ژرف‌ترین نقطه آن 1611 متر است. دریای مرمره به طور کامل در ترکیه واقع شده و بزرگ‌ترین شهر کنار آن استانبول است.

دو گروه جزیره بزرگ در این دریا وجود دارد که یک گروه جزایر شاهزادگان و دیگری جزایر مرمره نامیده می‌شوند؛ در جزایر مرمره سنگ مرمر به وفور یافت می‌شود. 

آب در نواحی کف این دریا بسیار شور است، هم‌چنین نام مرمره به دلیل وجود جزایر مرمره برای این دریا انتخاب شده است.

در تاریخ 29 دسامبر 1999 یک کشتی نفت‌کش روسی به نام ولگونفت به خاطر وقوع توفان در دریای مرمره غرق شد و بیش از 1500 تن نفت به آب ریخته شد.





:: برچسب‌ها: دریای مرمره ، استانبول ، ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

رئیس اداره پایش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: هوای کلانشهر تبریز امروز سه شنبه در چهاردهمین روز متوالی در وضعیت هشدار و ناسالم قرار گرفته است.
 
به گزارش ایرنا، شاهین رحیم اوغلی افزود: بر اساس آخرین آمار استخراجی از ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در این شهر، شاخص آلودگی هوا نسبت به ذرات معلق 2.5 میکرون 141 پی. اس. آی و به حالت هشدار برای گروه های حساس رسیده است.
 
رحیم اوغلی ادامه داد: برای جلوگیری از آسیب های جدی، کودکان و سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی از حضور در فضاهای باز خودداری و در صورت ضرورت از ماسک استفاده کنند.
 
هوای امروز تبریز آفتابی و غبارآلود و سرعت باد در این ساعت 4 کیلومتر در ساعت و دید افقی 5 هزار متر است.
 
به گزارش ایرنا، مردم تبریز در سال جاری برای سی و دومین روز متناوب و چهاردهمین روز متوالی در هوای ناسالم نفس می کشند. 
 
بر اساس این گزارش شاخص آلودگی از 0 تا 50 نشانگر هوای پاک، از 50 تا 100هوای سالم، از 100 تا 150 هوای ناسالم برای گروه‌های حساس بوده و از 150 تا 200 نیز بیانگر ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌ها و بیش از 200 وضعیت بحرانی است.
 


:: برچسب‌ها: تبریز ، آلودگی هوا ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

همسر نازنین زاغری از انتقال وی به بند عمومی خبر داد.
 
به گزارش ایسنا به نوشته روزنامه گاردین، ریچارد راتکلیف همسر نازنین زاغری که در ماه سپتامبر در ایران به پنج سال حبس محکوم شد، به شبکه رادیویی بی بی سی گفت که زاغری از انفرادی به بند عمومی منتقل شد و اکنون در کنار دیگر زنان است.
 
وی همچنین گفت که حال همسرش از هفته گذشته پس از قرار گرفتن در کنار دیگر زندانیان بهتر شده و وی شرایط مناسب‌تری دارد.
 
همسر نازنین زاغری در ادامه از کم‌کاری و بی توجهی دولت انگلیس انتقاد کرد.
 
وی افزود:‌ همسرم در روزهای کریسمس به بند عمومی منتقل شد و اکنون در کنار دیگران است. 
 
هر چند حال وی هنوز کاملا خوب نیست، بودن در کنار دیگر زنان برای خانم زاغری تفاوت زیادی دارد.
 
به نوشته گاردین، نازنین زاغری سوم آوریل 2016 در فرودگاه امام خمینی تهران، زمانی که قصد داشت از سفرش به ایران بازگردد، بازداشت شد.
 


:: برچسب‌ها: نازنین زاغریگاردین، حبس ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

مناظره مدیر مسئول کیهان و مدیر مسئول مردم سالاری، حاوی اشتباهاتی بود که با این کاریکاتور در صفحه اول آفتاب یزد منتشر شده است.

 

حسین شریعتمداری و گاف‌های نجومی!

 



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین

آیدا کیخایی، بازیگر تئاتر درباره بازتاب جهانی سریال شهرزاد گفت: «زمانی که فصل اول سریال شهرزاد پخش میشد، من در تورنتو زندگی میکردم و میدیدم که همه هموطنان ما در خارج از ایران چگونه منتظر دریافت این سریال بودند. خاطرم هست همه ایرانیان مقیم تورنتو و دوستان ما، هر دوشنبه همزمان با شروع هفته، با شوق خاصی منتظر تماشای سریال شهرزاد میشدند.»

به گزارش عصرخبر، بازیگر فیلم سینمایی خشکسالی و دروغ افزود: « این موقعیت استثنایی و ویژه ای است که در یک اثر هنری همه عناصر در بهترین شکل ممکن کنار یکدیگر قرار گرفته باشند. بازیگران درجه یک سریال در کنار کارگردانی بی نظیر آقای حسن فتحی به انضمام سناریو و فیلمنامه بی نقصی که به نظر من نقطه عطف این اثر محسوب میشود، همه و همه به شکلی کم یاب و درست، باعث درخشش شهرزاد شدند»

 کیخایی در ادامه گفت: « شهرزاد دلیل دیگری برای اثبات اندیشه ایست که همه ما به آن اعتقاد داریم. ما معتقدیم هنرمندان ایرانی با ساخت سریالهایی مثل دائی جان ناپلئون و هزاردستان نشان داده اند که نبوغ سریال سازی در کشور ما وجود دارد. سریال شهرزاد بار دیگر و در ادامه موفقیت های آقای فتحی، در خانه و دل همه مردم کشور ما جای گرفت و برگ دیگری بر آثار فاخر سریالی کشورمان شد»



:: برچسب‌ها: هنرمند مشهور، شهرزاد، کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1395 | نظرات ()